ZMPD w POLSCE
LOGOWANIE | REJESTRACJA | EN

Aktualności

Informacje
2015-03-03

Uznanie dla nowosądeckich przewoźników



SEKCJA

Starosta nowosądecki Marek Pławiak przyznał Kryształowe Jabłko Sądeckie Piotrowi Litwińskiemu – założycielowi i właścicielowi Firmy „Litwiński”. Nagroda ta przyznawana jest raz w roku podczas Gali Przedsiębiorczości, a otrzymują ja przedsiębiorcy, którzy aktywnie wspierają rozwój lokalnego rynku pracy oraz są zaangażowani w promocję regionu.

Starosta nowosądecki Marek Pławiak wraz z wiceprzewodniczącym RPN Janem Gomółką i Bogdanem Gołyźniakiem – dyrektorem Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego wręczyli także nagrody w VII edycji konkursu „Start w biznes z Urzędem Pracy”. Konkurs odbył się pod honorowym patronatem Ministra Pracy i Polityki Społecznej Władysława Kosiniaka-Kamysza oraz starosty nowosądeckiego, w którego imieniu działa i organizuje ten konkurs, Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego.

Nagrodzono i wyróżniono najlepiej i najprężniej rozwijające się firmy, które przy udziale dotacji z urzędu założyli bezrobotni mieszkańcy Powiatu Nowosądeckiego. Swoją działalnością promują oni dobre praktyki w zakresie przedsiębiorczości i udowadniają, że „chcieć to móc”. Kapituła konkursu, na podstawie opracowanego regulaminu, spośród wszystkich zgłoszonych, wybrała 10 firm, które w 2013 r. otrzymały dotację na podjęcie działalności gospodarczej. Spośród finalistów kapituła przyznała 3 nagrody oraz 7 wyróżnień.

Zostały też wręczone nagrody w konkursie „Najlepszy Pracodawca Roku”.

W kategorii „Duża firma” zwyciężył BATIM –Transport Międzynarodowy i Spedycja s.j. – Barbara Edelmuller-Generaux i Janusz Rembilas (Stary Sącz). Firma istnieje od 1995 roku. Została założona przez Barbarę Edelmuller-Generaux oraz Janusza Rembilasa, właścicieli firmy. Prezesem BATIM-u działającego na rynku usług transportu międzynarodowego ze szczególnym uwzględnieniem Wielkiej Brytanii jest Barbara Edelmuller-Generaux. Kieruje ona jedną z największych polskich, rodzinnych firm w tej branży. Początkowo firma dysponowała jedynie dwoma samochodami ciężarowymi, które jeździły na jednej trasie – z Polski do Wielkiej Brytanii. Właścicielka BATIMU dobrze znała rynek brytyjski i dlatego na nim postanowiła skoncentrować się w pierwszej kolejności. Wiedza na temat prowadzenia firmy transportowej przekazana przez rodziców pozwoliła założycielce na niezależne działanie.W ciągu 20 lat firma BATIM przeobraziła się w duże przedsiębiorstwo działające na rynku europejskim. Dziś z powodzeniem konkuruje z największymi firmami transportowymi z Niemiec, Holandii, Belgii lub Francji. Ponadto współpracuje z największymi graczami logistycznymi w Europie i na świecie, oferując im usługi transportowe na najwyższym poziomie. Mimo dużej dynamiki rozwoju przedsiębiorstwo nie zatraciło rodzinnej atmosfery, na którą postawiła właścicielka w trakcie budowy firmy. Działalność poza granicami kraju stanowi około 95% przychodów firmy, a dużą ich część generuje właśnie rynek brytyjski. BATIM działa na terenie Unii Europejskiej, użytkuje najnowocześniejsze samochody, stosuje również najwyższej jakości systemy zarządzania flotą. Firma aktywnie uczestniczy w licznych proekologicznych projektach mających na celu znaczne ograniczenie emisji spalin CO2. Zarządza flotą ponad 300 samochodów. Ciągniki SCANIA i MERCEDES spełniają najwyższe wymogi techniczne, ekologiczne i jakościowe. Wszystkie samochody wyposażone są w urządzenia telematyczne co zabezpiecza bezpośredni kontakt z kierowcą oraz są przystosowane do przewozu ładunków niebezpiecznych ADR. Główne biuro logistyczne znajduje się w Starym Sączu, a zaplecze techniczne w Krakowie. Spółka cieszy się uznaniem u klientów, ponieważ świadczy usługi na najwyższym poziomie i terminowo. Jest też znana z tego, że bezpiecznie przewozi ładunki o wysokiej wartości o czym świadczą nagrody, wyróżnienia i prestiżowe konkursy z całej Europy. Firma BATIM zatrudnia obecnie 582 osoby, w tym 519 kierowców (wciągu ostatnich pięciu lat praktycznie potroiła liczbę pracowników). Firma współpracuje także z Powiatowym Urzędem Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego od momentu jego powstania w 2006 roku – w tym czasie spółka zgłosiła do urzędu 84 oferty pracy, głównie dla kierowców ciągników siodłowych w transporcie międzynarodowym, w ramach których zatrudniła 11 skierowanych bezrobotnych. Ponieważ trudno znaleźć kandydatów do pracy w transporcie międzynarodowym, PUP dla PN wypracował wspólnie z BATIM-em specyficzne metody rekrutacji kandydatów: organizujemy cykliczne spotkania z bezrobotnymi, na których przedstawiciel firmy prezentuje ofertę zatrudnienia, a zainteresowani bezrobotni mogą uzupełnić potrzebne im do podjęcia pracy kwalifikacje w ramach szkoleń pod gwarancję zatrudnienia, finansowanych przez urząd pracy.

Obydwie firmy należą do ZMPD.

Komunikat Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Transportu Drogowego

     
# Tagi użyte w informacji:
przewoźnik




Filtr info.

Najnowsze
Najstarsze
Kategorie

Pokaż




Tagi abc..







Ceny ON

Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150      


Waluty













Partner strategiczny ZMPD



Partnerzy biznesowi





Należymy do



Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Na skróty

-

Regulamin


-

Reklama


-

Usługi ZMPD


-

Sklep ZMPD