ZMPD w POLSCE
LOGOWANIE | REJESTRACJA | EN

Aktualności

Informacje
2016-05-04

Które promy najbardziej lubią kierowcy?



SEKCJA

Zdaniem kierowców najwyższą jakość jedzenia oferuje przewoźnik Viking Line a najłatwiejszy dostęp do pryszniców gwarantuje Tallink Silja - znamy wyniki Wielkiego Badania Promowego 2016.

Portal przepraw promowych cargo PROMY24.COM opublikował wyniki Pierwszego Wielkiego Badania Promowego! Autorzy podkreślają, że z wielkim zainteresowaniem przeczytali wszystkie odpowiedzi i komentarze, przeliczyli, przeanalizowali, podsumowali i wyciągnęli wnioski.

Cały raport można pobrać TUTAJ.

A oto wyniki:

Wyniki badania pokazują, że kierowcy wolą pokonywać przeprawy promem niż tunelem (71% respondentów wybrałoby prom). Jednakże już stojąc przed wyborem tunel czy most, 57% ankietowanych wybrałoby most.

Ulubionymi trasami ankietowanych są połączenia, w kolejności (TOP 5 - cała lista w pełnym raporcie!):
1. Świnoujście-Ystad,
2. Calais-Dover,
3. Gdynia-Karlskrona,
4. Hoek van Holland – Harwich,
5. Świnoujście – Trelleborg.

Kierowcy wymieniając aspekty, które są dla nich najbardziej irytujące w czasie podróży promem najczęściej wskazywali 5 obszarów: jedzenie, kabiny, Internet, czystość i jakość pryszniców oraz oczekiwanie na prom.

Poproszeni o wskazanie najważniejszych czynników przy korzystania z przepraw promowych wskazali w kolejności:
1. Jakoś pryszniców/innych sanitariów,
2. Jakość jedzenia,
3. Dostępność pryszniców/innych sanitariów,
4. Poziom bezpieczeństwa,
5. Cena jedzenia,
6. Czas oczekiwania na przeprawę,
7. Dopasowanie godzin odpłynięć,
8. Częstotliwość kursów,
9. Dostępność do Internetu/ sieci Wi-Fi,
10. Stosunek obsługi do kierowców promów.

Jednocześnie kierowcy ocenili poszczególnych armatorów pod względem tych najważniejszych ich zdaniem zmiennych.

Ankietowali uznali, że najlepszą jakość pryszniców i sanitariatów gwarantuje Tallink Silja. Najniższe wyniki w tym zakresie osiągnął DFDS Seaways.

Najwyższą jakością jedzenia może poszczycić się przewoźnik Viking Line. Kierowcy nie polecają za to stołować się u operatora Scandlines.

Najłatwiejszy dostęp do pryszniców i innych sanitariatów występuje u Tallink Silja, najniższy natomiast u przewoźnika Scandlines.

Respondenci ocenili, że najbezpieczniej czują się na promach Tallink Silja, a najniższy poziom bezpieczeństwa odczuwają przeprawiając się promami P&O Ferries.

Stosunek jakości jedzenia do ceny jest najlepszy na promach Viking Line, najgorzej natomiast oceniany jest na promach Scandlines.

Najkrócej na przeprawę ankietowani czekają w przypadku przepraw Tallink Silja, a najdłuższy czas oczekiwania na prom występuje w przypadku korzystania z usług DFDS Seaways.

Kierowcy uważają, że najlepiej dopasowane godziny odpłynięć statków ma Tallink Silja, a najgorzej sytuacja wygląda w przypadku Eckero Line.

Pod względem częstotliwości kursowania jednostek najwyżej został oceniony Tallink Silja, a najniżej DFDS Seaways.

Jeżeli weźmiemy pod lupę pomoc techniczną na promie, to okazuje się ona być na najwyższym poziomie u operatora Finnlines. Najgorsze noty w tym zakresie uzyskał Unity Line.

Na dostęp do Internetu mogą liczyć kierowcy przeprawiający się u operatora Viking Line, a nie doświadczą tego luksusu lub za niego dodatkowo zapłacą osoby korzystające z przepraw promowych P&O Ferries.

Czytaj więcej na PROMY24.COM

 

     




Filtr info.

Najnowsze
Najstarsze
Kategorie

Pokaż




Tagi abc..







Ceny ON

Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150      


Waluty













Partner strategiczny ZMPD



Partnerzy biznesowi





Należymy do



Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Na skróty

-

Regulamin


-

Reklama


-

Usługi ZMPD


-

Sklep ZMPD