ZMPD w POLSCE
LOGOWANIE | REJESTRACJA | EN

Aktualności

Transport w mediach
Informacje
Koronawirus
2020-04-21

ZMPD w mediach zagranicznych o koronawirusie - aktualizacja 28 kwietnia



SEKCJA

28 kwietnia


Politico Pro Morning Mobility

Case in point: Polish international road carrier organization ZMPD sent a letter to MEPs on Monday to call for “urgent reconsideration and evaluation against new economic context.” The reforms should drop “bureaucratic burdens,” restrict posting rules to instances where drivers exclusively operate in another country, reduce the cooling-off period (now set at four days) following cabotage operations and drop the obligatory return home of the vehicle, ZMPD President Jan Buczek wrote.

Tłumaczenie
Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce wysłało w poniedziałek do posłów PE pismo z apelem o „pilne ponowne rozpatrzenie i ocenę [Pakietu Mobilności – przyp. ZMPD] w nowym kontekście gospodarczym”. Reformy powinny zmniejszyć „obciążenia biurokratyczne”, ograniczyć zasady delegowania do przypadków, w których kierowcy działają wyłącznie w innym kraju, skrócić okres odstąpienia (obecnie ustalony na cztery dni) po przewozie kabotażowym i zrezygnować z obowiązkowego powrotu pojazdu do domu – napisał prezes ZMPD Jan Buczek. 
 

4 kwietnia


Pandemic spells dark times for Polish truckers 
Pandemia zapowiada mroczne czasy dla polskich kierowców ciężarówek

AFP - materiał źródłowy
Publikacja: yahoo.com

[Oryg. - fragm.]
Only a few weeks ago, Polish truckers were kings of the road in Europe. Now, they are in despair. If the coronavirus crisis drags on, Poland's road transport industry will be done for.

Polish truckers account for nearly 30 percent of the European market and the association includes 4,000 firms with around 400,000 drivers.

"About half of our trucks are parked up. That's backed up by the electronic highway toll counters" -  Jan Buczek said.

Making matters worse, the so-called "anti-crisis shield" deployed by Poland's government to support economic activity "left out truckers."

What we need is money. For the authorities to return our value added tax and give us cheap credit guaranteed by the government-owned BGK bank - Buczek said.

[Tłum. - fragm.]
Jeszcze kilka tygodni temu polscy kierowcy ciężarówek byli królami drogi w Europie. Teraz są zrozpaczeni. Jeśli kryzys koronawirusa będzie się przedłużał, polska branża transportu drogowego będzie gotowa.

Polscy kierowcy ciężarówek stanowią prawie 30 procent rynku europejskiego, a Zrzeszenie (ZMPD - przyp. tłum.) obejmuje 4000 firm z około 400 000 kierowców.

„Około połowa naszych ciężarówek stoi bezczynnie. To potwierdzają elektroniczne liczniki opłat drogowych” - powiedział Jan Buczek.

Co gorsza, tak zwana „tarcza antykryzysowa”, wprowadzona przez polski rząd w celu wspierania działalności gospodarczej, „pominęła kierowców ciężarówek”.

Potrzebujemy pieniędzy. Aby władze zwracały nasz podatek od wartości dodanej i udzielały nam taniego kredytu gwarantowanego przez rządowy bank BGK - powiedział Buczek.


Publikacje - przykłady:

macaubusiness.com

zamanalwsl.net
 
jobadvisor.link

urdupoint.com

france24.com

breitbart.com

lessentiel.lu

newstrotteur.fr

RFI

auto.com

barrons.com

eastautonews.com

Grafika: Mapcanyon, Pixabay
     
# Tagi użyte w informacji:




Filtr info.

Najnowsze
Najstarsze
Kategorie

Pokaż




Tagi abc..







Ceny ON

Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150      


Waluty













Partner strategiczny ZMPD



Partnerzy biznesowi





Należymy do



Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Na skróty

-

Regulamin


-

Reklama


-

Usługi ZMPD


-

Sklep ZMPD