ZMPD w POLSCE
LOGOWANIE | REJESTRACJA | EN

Aktualności

Informacje
2016-02-01

Iran: to przyszłość dla biznesu, także dla logistyki



SEKCJA

Na Iran spoglądają nie tylko producenci, eksporterzy, czy firmy handlowe.

---------------

Informacje dotyczące ISLAMSKIEJ REPUBLIKI IRANU - Informacja o stosunkach gospodarczych  z Polską

Dane Ministerstwa Rozwoju

---------------

 Zainteresowane tym rynkiem są również firmy logistyczne. Iran to kraj o ogromnym potencjale ekonomicznym, który zamieszkuje blisko 80 milionów ludzi. To największy rynek na Bliskim Wschodzie. Również jego gospodarka wyróżnia się na tle innych krajów w regionie. Zajmuje czwartą pozycję na świecie pod względem zasobów ropy naftowej oraz posiada największe złoża gazu ziemnego, którego rezerwy szacuje się na 33,6 bln m sześc. Atutem Iranu jest stosunkowo stabilny system prawny oraz sytuacja wewnętrzna. Z powodu sankcji gospodarczych kraj przez wiele lat był odcięty od zachodniego rynku, a jego głównymi partnerami handlowymi były m.in. Chiny, Indie, Korea czy Turcja. Obecnie zniesienie sankcji gospodarczych otwiera Iran na Europę i daje szansę na uruchomienie nowych korytarzy transportowych. Iran jest krajem strategicznym dla całego regionu, z którego można prowadzić dystrybucję do krajów ościennych, a po zniesieniu sankcji jego pozycja jeszcze wzrośnie.

Podczas misji ROHLIG SUUS Logistics podpisał porozumienie o współpracy z irańskim partnerem, działającym w obszarze transportu intermodalnego (transport morski, kolejowy i drogowy) na trasie Iran - Polska oraz frachtu morskiego na kierunku Daleki Wschód - Iran. Zdaniem przedstawiciela ROHLIG SUUS nowe szlaki transportowe, które powstaną za sprawą otwarcia irańskich granic pozwolą skrócić czas przewozu na niektórych kierunkach m.in. z Indii do Europy czy z Chin do krajów leżących w rejonie Kaukazu. Na uwagę zasługuje również fakt, że Iran posiada infrastrukturę kolejową, a większość dużych miast łączy sieć autostrad. Ponadto Iran to największy rynek w regionie, a z jego terytorium można prowadzić dystrybucję towarów do wybranych państw sąsiednich. Perspektyw na stworzenie potencjalnie nowych korytarzy transportowych jest zatem wiele.

Więcej na stronie: logistyka.net.pl

 ---------------------------------------------------------------

Misja do Iranu, Teheran, Mashad, 4 – 9 marca 2016 r. 


Krajowa Izba Gospodarcza we współpracy z Ministerstwem Rozwoju, Ambasadą RP w Teheranie, Ambasadą Iranu w Polsce, Irańską Izbą Handlu, Przemysłu, Górnictwa i Rolnictwa oraz Polsko-Irańską Izbą Gospodarczą organizuje w terminie 4 – 9 marca  2016 r. Misję Gospodarczą do Iranu.

 Program Misji przewiduje:
•    Polsko-Irańskie Forum Biznesu w Teheranie
•    nawiązanie kontaktów i przeprowadzenie indywidualnych rozmów handlowych z przedstawicielami irańskich firm zainteresowanych wymianą handlową z przedsiębiorstwami z Polski;
•    udział w II Kongresie Biznesu Iran-Europa w Teheranie
•    Polsko-Irańskie Forum Biznesu w Mashadzie, stolicy Prowincji Chorasan

 

Więcej szczegółów: strona internetowa KIG

 -------------------------------------------------

Polsko-Irańskie Forum Biznesu 


18 stycznia br. w Krajowej Izbie Gospodarczej odbyło się Forum Biznesu Polska – Iran z okazji wizyty w Polsce delegacji z Iranu, zrealizowanej przez władze administracyjne i gospodarcze Prowincji Chorasan w wyniku rosnącego zainteresowania rynkiem polskim.

 Forum Biznesu było poświęcone działaniom podejmowanym przez oba kraje na rzecz wzmocnienia współpracy gospodarczej. Po inauguracji spotkania przez Prezesa KIG, P. Andrzeja Arendarskiego, głos zabrał Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rozwoju, P. Radosław Domagalski, omawiając możliwości dwustronnej współpracy handlowo-inwestycyjnej pomiędzy obydwu krajami. Po zakończeniu części oficjalnej rozpoczęła się sesja rozmów bilateralnych pomiędzy potencjalnymi partnerami polskimi i irańskimi.

Więcej: strona internetowa Krajowej Izby Gospodarczej.


 

     
# Tagi użyte w informacji:




Filtr info.

Najnowsze
Najstarsze
Kategorie

Pokaż




Tagi abc..







Ceny ON

Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150      


Waluty













Partner strategiczny ZMPD



Partnerzy biznesowi





Należymy do



Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Na skróty

-

Regulamin


-

Reklama


-

Usługi ZMPD


-

Sklep ZMPD