ZMPD w POLSCE
LOGOWANIE | REJESTRACJA | EN

Aktualności

Galeria
Informacje
2018-06-05

Ekojanosik dla zielonych flot ciężarowych



SEKCJA

Wielkie inwestycje polskich firm drogowego transportu międzynarodowego w nowy, ekologiczny tabor przyniosły branży uznanie w postaci nagród.
5 czerwca w Zakopanem statuetki Krajowej Nagrody Ekologicznej Ekojanosik otrzymało kilkunastu przewoźników międzynarodowych, którzy nieustannie inwestują w nowy tabor.


Wszystkie nowe samochody spełniają normę czystości spalin Euro VI, których gazy wydechowe zawierają mniej pyłów niż powietrze licznych wielkich miast.
Prezes jednej z nagrodzonych firm - ADAMPOL SA - Adam Byglewski zapewnia, że jego spółka zawsze stawiała na rozwój, nie zapominając  przy tym o środowisku naturalnym. – Nasze inwestycje we flotę uwzględniają wyłącznie ekologiczne ciężarówki. Posiadamy ponad sto aut przyjaznych środowisku i już zakupiliśmy kolejne w standardzie Euro VI, co czyni nas firmą z największą liczbą ciągników ekologicznych w regionie. Nasze nowe, nienaruszające równowagi ekologicznej ciężarówki  już w lipcu i wrześniu trafią na polskie oraz europejskie drogi – sygnalizuje Byglewski.

Przedsiębiorcy przypominają, że inwestycje w nowy tabor są obarczone ryzykiem. Rajmund Nierychło z firmy Niekotrans-Nova wspomina, że początek ery Euro VI był bardzo trudny, bo nowe technologie i nowe rozwiązania, które zastosowali producenci samochodów, sprawiały wiele problemów. – Dzisiaj produkowane pojazdy  są już zdecydowanie lepsze, dają wiele przyjemności w użytkowaniu, no i oczywiście są przyjazne naszemu środowisku naturalnemu. Warto inwestować w pojazdy Euro VI, mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że to się opłaca – podkreśla Nierychło.

Inny z laureatów, firma SKAT Transport, od lat należy do jednej z najbardziej nowoczesnych w Europie. – Posiadamy wyłącznie ciągniki Euro VI. W tym roku, pomimo skomplikowanej sytuacji na rynku kierowców, dokupujemy 40 ciągników DAF 480 XF oraz 40 naczep Krone typu Mega. Dla naszego przedsiębiorstwa jest niezwykle ważne, aby poprzez regularne inwestycje we flotę być nie tylko niezawodnym partnerem dla naszych klientów, ale również dbać o wysoki komfort pracy naszych kierowców. Dodatkowo realizując wieloletnią strategię, maksymalnie ograniczamy niekorzystny wpływ na środowisko, korzystając z oszczędnych i niskoemisyjnych silników. Ważne są też ekonomiczne parametry utrzymania pojazdów oraz zastosowane rozwiązania w nowych ciągnikach i naczepach – podkreśla prezes SKAT Transport Waldemar Łazarczyk.

Właściciele firmy Batim: Barbara Edelmuller-Generaux i Janusz Rembilas odbierając nagrodę dla firmy stwierdzili, że inwestycje we flotę są niezbędne, ponieważ nowe ciężarówki są ekologiczne, mało spalają, co także ma znaczenie dla środowiska, mają mocne silniki oraz komfortowe kabiny. Kierowcy wymagają takiego taboru, który ma duże szoferki, wygodne fotele i duże łóżka.
Przedstawiciel firmy Elmex przypomina, że zakup taboru jest dużym wysiłkiem inwestycyjnym. Przyznaje jednak, że kupno samochodów Euro VI przynosi korzyści nie tylko środowisku, ale także jest opłacalne dla przewoźnika, bowiem samochód z taką normą opłaca niższą stawkę myta.

Podczas spotkania w Zakopanem rozmawiano także o nowych technologiach wykorzystujących napęd elektryczny.
- Traktujemy przychylnie elektromobilność, ale w międzynarodowym transporcie drogowym napęd elektryczny na razie nie ma szans. Trzeba pokonać zbyt wiele barier technologicznych - mówił prezes ZMPD Jan Buczek na Forum Ekozakopane. Bardziej realne wydaje się zastosowanie technologii wodorowych.

 
Laureaci Krajowej Nagrody Ekologicznej "Ekojanosik"
firmy międzynarodowego transportu drogowego

ADAMPOL SA
BATIM Transport Międzynarodowy i Spedycja Sp. j.
ELMEX LOGISTICS GROUPE Sp. z o.o.
Macsped Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Mazury-TRANS sp. z o.o
Niekotrans-Nova Sp. z o.o. Sp. komandytowa
PIOMAR Transport o logistyka Sp. z o.o.
PPHU TRANS-PIK Transport i spedycja międzynarodowa
PTHUiS „IMPET”
RENEX Sp. j. 
SKAT Transport sp. z o.o., sp. komandytowa
Transport Międzynarodowy i Krajowy Jan Mierzejewski



Opr. ZMPD/RP/SJ
SEKCJA      




Filtr info.

Najnowsze
Najstarsze
Kategorie

Pokaż




Tagi abc..







Ceny ON

Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150       Tydzień 42/2019 r.       Niemcy EUR 1,258       Francja EUR 1,468       Hiszpania EUR 1,229      WB GBP 1,318     Rosja RUB 46,150      


Waluty













Partner strategiczny ZMPD



Partnerzy biznesowi





Należymy do



Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce



ZMPD jest największym polskim stowarzyszeniem w branży transportu drogowego, istniejącym od 1957 roku.

Na skróty

-

Regulamin


-

Reklama


-

Usługi ZMPD


-

Sklep ZMPD